Friday 4 January 2008

warkoczyki

Patrzac na zdjecia znajomych na naszej klasie(tak,mnie tez wciagnelo)...naszło mnie kilka mysli
jedna z nich to ta ze czas wybitnie dziala na korzyść kobiet.
O ile część moich kolegow z podsawowki (a obecnie w wieku trzydziestu lat)ma juz czolo zachodzace na kark i widoczny miesien piwny...to dziewczyny jakos wypieknialy.Oczywiscie nie wszyscy panowie i nie wszystkie panie i jest o moje jakies tam subiektywne zdanie i oczywiscie zlosliwe i szowinistyczne ;)...ale czesc z nich napewno.
nie zmienia to faktu ze w mojej pamieci pozostali nastolatkami z poobijanymi kolanami, siedzacymi tuz obok na biologii ,panienkami z warkoczykami.

opada ze mnie całotygodniowe zmęczenie,choc tydzień sie dla mnie jeszcze nie skończył.

1 comment:

Unknown said...

mam identyczne spostrzezenie!
wszystkie dziewczyny laski. piekniejsze o niebo od czasow szkolnych.
A facetow kilku nie poznalam (2 spotkania klasowe) bo im oczu juz nie widac...