Tuesday 11 September 2007

?

pamietacie SONDE?
(chodzi mi o program popularno-naukowy)

6 comments:

Anonymous said...

Pamiętamy :-)

Anonymous said...

i pare innych

Ann said...

ja tak zapytalam o ta Sonde...bo wiecie ze pojawila sie w tv trzydziesci lat temu?Jak dla mnie niesamowite,jak na owe czasy(oczywiscie samych poczatkow nie moge pamietac z wiadomych wzgledow)to bylo COS.Pamietam dzwiek rozpoczynajacy program ktorego sie troche balam...ale potem roztaczano przede mna swiat niesamowitych rzeczy.I choc umysl mam malo scisly,to jednak rzeczy o ktorych mowili Panowie Kaminski i Kurek zapadly mi gdzies tam w pamiec.
A program byl na antenie 12 lat.Az do smierci Kaminskiego i Kurka w wypadku samochodowym.Zreszta jechali wtedy na nagranie programu.

Anonymous said...

pamietam.i zrobilo mi sie smutno.

Ann said...

El,dlaczego smutno ?

Anonymous said...

Ja też pamiętam... UWIELBIAŁAM!
Żal, że Panowie Kurek i Kamiński zginęli w wypadku :(
Pewnie dlatego El zrobiło się smutno...