Sunday 29 July 2007

przyczynek

Nieobecni nie maja racji ...ale maja glos.
Mozna by pomyslec ze mnie to nie obchodzi ani nie interesuje,ale to nie prawda.I obchodzi i interesuje.I to bardzo.
Czytam o narodowej zalobie.Jasnie panujacy oglasza cisze medialna i czern i zbiorowe modly.Jak dla mnie to cos jest nie tak.Smierc jest tak intymna i osobista ze nie wyobrazam sobie robienia z niej narodowego zamieszania.Zmarlym nalezy sie szacunek i godna ostatnia droga,a nie forum publiczne.Moge sie mylic ale tak mi sie wydaje.
I tylko mam dziwne przeczucie ze bada kolejne razy.I skoro jasnie panujacy oglosil raz  i drugi zalobe narodowa....to nie bedzie mial oporow z ogloszeniem jej po raz kolejny.
Miejmy nadzieje ze nie bedzie ku temu okazji
Zreszta....nieobecni nie maja racji

1 comment:

Anonymous said...

ja tam bardzo czesto mam racje :)