Saturday 24 November 2007

ludy tubylcze

historia była krotka
kiedyś urocza pani z mikrofonem zaczepiła mnie na ulicy i zapytała co to sa ludy tubylcze.
jako dyplomowany etnolog odpowiedziałam yyyyymmmmhhhhhhhhmmmmmm
żenada na całego.

Podobnie było wczoraj.
Usiadłam sobie na krześle
majac wielkie błyszczące oczy wtuliłam sie w ścianę i wydawałam podobne odgłosy jak wtedy na ulicy.
Lezy przede mną stosik płyt, książka,bilet i...rogal marcinski.
I to nie koniec

A myślałam ze ciężko mnie zaskoczyć.
Mylilam sie.

4 comments:

Anonymous said...

a kto ci taka piekna paczke przyslal???

Ann said...

a kto tu mowi i paczce.
Odbior osobisty

Anonymous said...

No inny odbior takich rzeczy w gre nie wchodzi. W sumie niektorych niespodzianek nie da sie wlozyc do paczki :)

Ann said...

bo jak tu na przykład włożyć kilku rastamanow do paczki ?;)
sie nie da