Thursday 28 June 2007

strasznie dlugie zdanie pozornie zupelnie bez sensu

no wiec ludze sie jeszcze nadzieja ze ta panienka napisze do mnie,a mail bedzie z radosna nowina,ze jednak sprzeda mi ten bilet i bede miala szanse na napatrzenie sie i co najwazniejsze zasluchanie sie w glosie kobiety,ktora stoi na drugim miejscu w klasyfikacji kobiet,za ktorych posluchanie Born dal by sie pokroic,tudziez ogolic na sucho.


malutki updejcik
oplacalo sie poczekac.

PJ Harvey
7 lipca,Manchester wieczorowa pora

8 comments:

Anonymous said...

ojej, zabierz mnie ze sobą. pliiiiiiiiiiiissssssssss.

little fish, big fish
swimming in the water

Anonymous said...

to wyżej to byłam ja

Anonymous said...

o jesssu...
chrzanie diament.
dawaj bilet

Ann said...

zabiore Was obydwie
no i nadal nie moge w to uwierzyc ze ...no ze sie udalo.
:)

Anonymous said...

:-)))

Anonymous said...

Ojejku, PIDŻEJ! :-)
Baw się wybornie! :)

Anonymous said...

nie bedziesz u nas w sobote na imprezie znaczy?
buu

Ann said...

i dopiero teraz mi to mowisz :(

znaczy sie nie bede