Friday 16 March 2007

przecieki

jakies takie dziwne to wszystko.
Pomieszanie zlosci z besilnoscia i zazdroscia i ...powiedz mi szczerze co tak naprawde myslisz...a ja glupia mowie to co mysle a to oczywiscie nikomu do niczego nie jest potrzebne i problemy tylko stwarza, i ktos ma pretensje i czuje sie urazony i moze ma racje,ale ja bronie wlasnego terytorium.
Terytorium 2x2 ale moje.

Bronka dzwoni do mnie i placze i nie potrafi zebrac mysli.Ja tez,ale czuje jak bym musiala byc dzielna za nas dwie i trzymam sie w calosci,choc widze drobne przecieki.
Miejmy nadzieje ze nie bedzie wiekszych szczelin.

Pod powiekami piasek a w glowie wielka dama tanczy sama.


Nie,nic sie nie dzieje,wszystko dobrze.

2 comments:

Bornagainst said...

Pamietaj ze w Wawie mamy troche silikonu na te przecieki

Ann said...

pamietam :)